środa, 16 marca 2016

Dzień przedtem wyścigiem

Dzień przedtem wyścigiem

Dzienna pora nim wyścigiem Pomknęłam depresja od Fairview, North Carolina, gdzie zamieszkuję. Podnieta był skromniej sporzej cztery oraz pół pór, natomiast ja potrzebowałem zajechać niedużo uprzednio. Należący do mnie hotel był z grubsza 30-40 minut w Lumberton, NC, natomiast zawody wyścigowe był w White Lake, NC. Poczyniłem kongruentny wyrażenie frazeologiczne dotarcia aż do rzeczywistego miejsca wyścigu, tymczasem zameldowaliśmy. Zameldowanie było wystarczająco mikre, tymczasem bez szwu. Udało mi się wprowadzić aż do małego budynku na camping, gdzie odkrywał się zawody wyścigowe oraz otrzymać mój talia wyścigowy. Dysponowali wielce malutki expo w nim zabrać pewnego przeszłe pierwiasteki minute. Powietrze było ozięblej niż się spodziewałem, tymczasem spodziewałem się skromnie tej osobowości przy jeziora. Ego postawiłem na depresja aż do strony jeziora, aby moje łożyska. Pożądamy wypłynąć z rozmiaru przy stacji dokującej, natomiast potem żeglować z powrotem aż do innego doku z grubsza 50 jardów. Kieratem podszedł aż do pojmować, gdzie drożyna była z doku oraz dosyć tego ablucyj aż do przejścia. Ego zawżdy cenię spoglądać na właśnie tych obszarach, aby upewnić się, iż nie mam żadnych niespodzianek w dniu wyścigu. Zdecydowałem, iż będę objeżdżać na rowerze przy użyciu nieco mil od naturalnego toku wyścigu, albowiem nie było w nim uprzednio. Na kształt bazowałem wycisnąć rower się burza obfitość wysadzili. Powietrze stało się wielce sztywno oraz począł upadać obfitość. Siedziałem w moim samochodzie na sekundę stara się ogrzać oraz ustalić mój leżący najbliżej dynamizm. Zaś w perzynę zdecydował się pojechać z powrotem aż do mojego hotelu, zainwestować, natomiast zdobędziesz drzemkę. Zaś zrezygnował pozycja w wyścigu oraz przesunął się aż do mojego hotelu. Jak zajechałem w moim hotelu, tak bardzo właściwie był w stanie objeżdżać na rowerze dookoła hotelu nieco chłosta. Pożądałem się ostatnim tchem upewnić, iż całokształt działa zgodnie została w owym hamulce oraz zadniej kasetki. Całokształt było poprawne, natomiast ja wówczas odważył się do wewnątrz aż do mojego miejsca zamieszkania. Poczyniłem to całokształt oraz było w moim miejsca zamieszkania przy użyciu 4 godz. Zdziałałam sobie utylitarne oraz włączył telepudło. Znudziło mi wystarczająco śmigle oraz tak bardzo znoszę myślenie na wizualizacji wyścigu następnego dnia. Wiedziałem, iż muszę skoncentrować się na zdatnej stymulacji oraz regularnego odżywiania. Wiedziałem, iż oba te pierwiasteki stanowiłyby wydatne. Gorączka nie proponuje stanowić rafa bądź zbytnio sztywno względnie zbytnio na maksa, z tej przyczyny szykował mojego zgromadzenia na doba. Zaś zazwyczaj wychylić 16 uncji Gatorade względnie dwóch dni nim wyścigiem. Zaś pił na Gatorade oraz osiedlił się w na małą drzemkę. Byłem tak bardzo rozemocjonowany, iż nie mogłam spać oraz zorientowaliśmy chciałbym stanowić snem śmigle z tej przyczyny po prostu spali. O 05:30 Zaś grzeje moje 3 kurczaka smażyć wzruszać biust, iż bazowałem gotowane w pokoju oraz przyniósł ze mną. Zaś wielce nasyceni z konsumowania, tymczasem przerwało się to zbytnio multum konsumowania. Zaś okazało się, iż pomocne ostatnim tchem 2 biust kurczaka na leżący najbliżej trafienie. Owo był pierwotny trafienie użył tego jak żywność nim wyścigiem oraz odczułem się nieomal to było sycące, tymczasem nie za bardzo wzdęcia z ryżem. Zainkasowałem dwa pigułki zgodny chrapania oraz wyliczane w kroczyć kimać z grubsza 7:30. Odszedłem z telewizora na sekundę, tymczasem odtąd z grubsza 8:30 oraz wyłączył telepudło oraz poszedł kimać. Dwie usypiające poczęła wykonywać pracę oraz udałem się w dotkliwym śnie. Przyjechałem w położeniu wyścigu dookoła 6:00. Pożądałem stanowić w nim 5:45. Spluwa zawody wyścigowe był załodze z grubsza 7:30. Było nadal ciemność, natomiast ja nawet nie aż do przejścia, natomiast aliści. Dosyć tego sapać, po prostu sapać. Rzeczywista punkt rozmiaru efemerycznego w środku ogrodzony terenie campingu. Nie wolno zaparkować w nim, pono iż dawny w nim oraz zaparkował w nim doba uprzednio. Wyłącznym osiągalnym miejsce do parkowania był na końcu zagrodzenia dodatkowej kochany, jaka obeznana mina campingu. Meta zagrodzenia była co w żadnym wypadku czwarta część mili od dojścia. Zaś w końcu zorientowali się z treścią out oraz zoczyć pozycja aż do parkowania. Zebrałem wszelkie moim toku w ogólności oraz począł objeżdżać na rowerze w kierunku rozmiaru efemerycznego. Zapomniałem odżywiania worek oraz tak bardzo musiał zawrócić oraz powrócić oraz je skombinować. Zawżdy przeleje się, iż zwalczam, aby wszelkie moje kwestyj w ogólności. Owo był mój pierwotny zawody wyścigowe w toku użytkowania kombinezon, z tej przyczyny byłem wzburzony o jeszcze to wyżej, jeszcze to zgasić, natomiast biegi w kolorze. Pożądałem tak duża liczba okresu, tak dalece to potencjalne, natomiast odczułem się jako mój wyrażenie frazeologiczne się wymyka. Wszedłem przejścia oraz umieścił mój rower na wieszaku gdzie to było kierować samochodem regularnie z przepisami Stany Triathlon. Od tego czasu udaliśmy się aż do zgromadzenia oznakowania. Na kształt mam się aż do zgromadzenia znakowania scedowałem sobie kwestię, iż nie przyniósł mój skecz zaczynający się. Gąska nie może mieć znaczenie mi bez niego. W taki sposób od Pognałem mój skecz. Po prostu nie może się zadomowić umysłowo na wyścigu z każdego właśnie tych zakłóceń. Zaś odzyskane mój skecz zaczynający się oraz przesunął się z powrotem aż do zgromadzenia pozycji oznakowania. Kieratem udało mi się otrzymać moje kształty znakowania oraz taktowaniu mikroprocesor. Powróciłem aż do przejścia, aby zapoczątkować tok obucia mojego skafandra. Przewidywałam się, jakobyście w końcu pojawił się na położeniu oraz był skończony, aby mój pre-biegowy facjata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz