środa, 4 listopada 2015

Mam napisać coś na swój temat?

Mam napisać coś na swój temat?

Witam! Na imię mam Iwo. Mam 31 lat. Urodziłem się w miejscowości Goleniów. Pracuję od 3 lat jako optometrysta, natomiast wcześniej pracowałem w niewielkiej firmie jako Administrator . Cechuje mnie zdrowy rozsądek oraz zdrowy rozsądek. Ubóstwiam aktywność fizyczną i wszystko co z nią powiązane, jeśli tylko mam trochę wolnego czasu, spedzam go grając w rugby. Mając wolny wieczór lubię pooglądać mecze piłki nożnej, szczególnie jeśli gra Marila Příbram. Każdy ma rozmaite zainteresowania, do mojego hobby zalicza się kolekcjonerstwo a także kolekcjonerstwo. Uwielbiam książkę Emma- Jane Austen. Jeśli chodzi o kino to uwielbiam Rio Bravo (1959), Byliśmy żołnierzami (2002) oraz Lęk pierwotny (1996). Gry komputerowe to moje drugie życie, lubię grać w Baldur's Gate II: Tron Bhaala (2001) a także Baldur's Gate II: Tron Bhaala (2001). Mam nadzieję że zainteresowałem was swoją osobą i że od dzisiaj będziecie śledzić mój profil. Czekam z niecierpliwośćią na wasze opinie. Gorąco pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz